asszisztens

    Munkatársat keresünk

    Gépjármű értékesítési asszisztens

    pozícióba. Munkavégzés helye:
    Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.

    Főbb feladatok, munkák:

    • Az értékesítői csapat támogatása adminisztratív témákban
    • Az értékesítőink informálása, az ő munkájukhoz szükséges adatok naprakészségének biztosítása a vállalatirányítási rendszerünkben
    • Vevői kérdések, megkeresések kezelése, adott esetben a megfelelő helyre való továbbítása
    • A szerződési kondíciók és a szerződésekkel kapcsolatos iratok felülvizsgálata
    • A szerződéskötésekkel kapcsolatos témákban intenzív kapcsolattartás az ügyfeleinkkel
    • „Összekötő elem” az ügyfelek, az értékesítés és a szervezet többi részlege között
    • Finanszírozás ügyintézés
    • Biztosítás ügyintézés

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Szektorunk ismerete kiemelt előny
    • Finanszírozás ügyintézéséhez szükséges végzettség és tapasztalat
    • Precíz, részletekre figyelő, proaktív, önálló munkavégzés
    • Folyamatokban, összefüggésekben való gondolkodás
    • MS Office alkalmazások (különös tekintettel Excel) ismerete
    • Kitartó, megbízható, precíz személyiség
    • Kiváló kommunikáció és problémamegoldó képesség, csapatmunka

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • idegen nyelv ismeret (angol, német)
    • gépjárműpiac ismerete
    • hasonló területen szerzett gyakorlat

    Amit kínálunk:

    • Dinamikus, fiatalos csapat
    • Biztos munkahely
    • Versenyképes fizetés

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

    Jelentkezés módja:

    Fényképes önéletrajzokat a megadott email címre kérjük a munkakör és  bérigény megjelölésével.