Munkatársat keresünk
Gépjármű értékesítési asszisztens
pozícióba. Munkavégzés helye:
Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.
Főbb feladatok, munkák:
- Az értékesítői csapat támogatása adminisztratív témákban
- Az értékesítőink informálása, az ő munkájukhoz szükséges adatok naprakészségének biztosítása a vállalatirányítási rendszerünkben
- Vevői kérdések, megkeresések kezelése, adott esetben a megfelelő helyre való továbbítása
- A szerződési kondíciók és a szerződésekkel kapcsolatos iratok felülvizsgálata
- A szerződéskötésekkel kapcsolatos témákban intenzív kapcsolattartás az ügyfeleinkkel
- „Összekötő elem” az ügyfelek, az értékesítés és a szervezet többi részlege között
- Finanszírozás ügyintézés
- Biztosítás ügyintézés
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Szektorunk ismerete kiemelt előny
- Finanszírozás ügyintézéséhez szükséges végzettség és tapasztalat
- Precíz, részletekre figyelő, proaktív, önálló munkavégzés
- Folyamatokban, összefüggésekben való gondolkodás
- MS Office alkalmazások (különös tekintettel Excel) ismerete
- Kitartó, megbízható, precíz személyiség
- Kiváló kommunikáció és problémamegoldó képesség, csapatmunka
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- idegen nyelv ismeret (angol, német)
- gépjárműpiac ismerete
- hasonló területen szerzett gyakorlat
Amit kínálunk:
- Dinamikus, fiatalos csapat
- Biztos munkahely
- Versenyképes fizetés
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Jelentkezés módja:
Fényképes önéletrajzokat a megadott email címre kérjük a munkakör és bérigény megjelölésével.