Online vásározói jelentkezés

    Tisztelt Vásározó!

    Ezen az aloldalon megtalálhatók a rendezvény részvételi feltételei, illetve az online jelentkezési lap, amelynek a megfelelő kitöltése után jelezni tudják részvételi szándékukat a Szolnok Napja rendezvényünkre. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a termékskála kialakítása a szervezők döntése.

    FONTOS: A SZERVEZŐK ÁLTAL A SIKERES HELYBÉRLET FIZETÉSRŐL SZÓLÓ MEGKÜLDÖTT VISSZAIGAZOLÁSSAL ÉRKEZZEN A RENDEZVÉNYRE, ENNEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK BEENGEDNI A RENDEZVÉNY TERÜLETÉRE!

    Jelentkezési határidő: 2024. augusztus 12.
    A jelentkezés elbírálásáról visszajelzést küldünk: 2024. augusztus 16-ig.
    Fizetés módja: előre utalás, melynek adatait az elfogadott jelentkezőknek email-ben küldjük meg!
    Fizetési határidő: 2024. augusztus 21.

    Általános információk:

    Rendezvény időpontja: 2024. augusztus 31.
    Helyszín: Szolnok, Hild János tér
    Időtartam: 09.00-23.00
    Bepakolás: 07.00-09.00
    Elpakolás: 23.00-24.00
    A rendezvény ideje alatt autóval behajtás nem engedélyezett.
    Rendező: Aba-Novák Agóra Nonprofit Kft. (5000, Szolnok, Hild tér 1.)

    JELENTKEZÉSI LAP

      Szerződő fél adatai:

      Számlázási név:

      Számlázási cím:

      Postázási cím:

      Telefonszám:

      Email cím:

       

      Adószám:

      Nyilvántartási szám:

      Vállalkozói igazolvány szám:

      Működési engedély szám:

      FELIR azonosító (csak élelmiszer árusítás esetén):

      Szállító jármű rendszáma:

       

      Kapcsolattartó személy:

      Kapcsolattartó neve:

      Telefonszám:

      Email cím:

      Tisztelt Jelentkezők! Az árusító helyeket a beérkezés sorrendje, árusított termék, illetve áramigény alapján fogjuk kijelölni. Fontos szempont továbbá a rendezvény arculata szempontjából az árusító standok kinézete, emiatt kérjük, weboldal, közösségi oldal belinkelését, és/vagy fénykép/video feltöltését itt:

      Árusítani kívánt termékek, szolgáltatások leírása:

      Referencia

      (weboldal, közösségi oldal link, ahol képek, egyéb megjelenések láthatók):

      Itt tölthet fel referencia képet, videot

      (max. 3 db, 10 MB/kép méretben. Formátum: JPG, PNG, PDF, MP4):

      Megjegyzés:

      TERÜLET IGÉNY:

      Az esemény helyszínén az árusító helyek mélysége maximum 3 méter. Kérjük, hogy a szükséges szélességet adja meg méterben:

      Szükséges szélesség méterben (max. 4 méter):

      ÁRAM IGÉNY (I. Fázis - 220V):

      Válasszon:

      Hány Amper:

      Egyéb áramigény:

      Saját 20 méteres hosszabbítóról és esti standvilágításról kérjük gondoskodjon, ezeket nem tudjuk biztosítani.

       

      BÉRLETI DÍJAK:

      Kérjük, válasszon az igényelhető helyek közül:

      Helyeket korlátozott darabszámban, a jelentkezés sorrendjében tudunk biztosítani.

      Kézműves hely bérlés: 10.000 Ft + ÁFA / hely

      Kézműves hely bérlés 1 db sátras fa asztallal: 18.000 Ft + ÁFA / hely

      Vendéglátás (étel/ital) hely bérlés: 29.000 Ft + ÁFA / hely

      További hasznos információk:

      A helyszínen bekövetkező esetleges károkért a Szervező felelősséget nem vállal.

      Az Aba-Novák Agóra Nonprofit Kft., mint a Szolnok Napja rendezője a rendezvény gondtalan lebonyolítása, és biztonságos működése érdekében a rendezvény területén
      szankcionálhatja a vásározókat, vendéglátósokat, amennyiben megszegik a Rendező által előírt és elvárt követelményeket.

      1. Ha az elfoglalt terület nagysága nem egyezik meg az igényelt területtel, a helyszínen
        különbözet megfizetése szükséges. Reklamációnak helye nincs.

      2. A bérleti díj megfizetése nem függhet az értékesítés bevételétől!

      3. A vásározó, vendéglátós vállalja, hogy a rendezvényen számlaadási, nyugtaadási
        kötelezettségének eleget tesz.

      4. A Rendező a helyszínen nem rendezhető ügyet jogi útra terelheti.

      5. Súlyos esetben a Rendező a vásározót a fesztivál területéről eltávolíthatja, és a
        jövőbeni esetekben kitiltással szankcionálhatja!

      Egyéb információk:

      Minden jelentkezésről az elbírálást követően visszajelzést küldünk 2024. augusztus 16-ig! Fizetés módja: előre utalás, melynek adatait az elfogadott jelentkezőknek email-ben küldjük meg! Fizetési határidő: 2024. augusztus 20.

      FONTOS: A SZERVEZŐK ÁLTAL A SIKERES FIZETÉSRŐL SZÓLÓ MEGKÜLDÖTT VISSZAIGAZOLÁSSAL ÉRKEZZEN A RENDEZVÉNYRE, ENNEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK BEENGEDNI A RENDEZVÉNY TERÜLETÉRE!

      Tudomásul veszem, hogy közegészségügyi kockázatok miatt, és az esetleges kormányzati intézkedések következtében a szervezők a rendezvényt kötelezettség nélkül lemondhatják. A már befizetett helybérleteket ebben az esetben visszatérítjük.

      Az adatkezelési tájékoztatót elolvastam és elfogadom.

      A jelentkezési feltételeket és tájékoztatót tudomásul veszem, és a Jelentkezési lap beküldésével elfogadom.

      Az Általános Szerződési Feltételeket megismertem, tudomásul veszem, és a Jelentkezési lap beküldésével elfogadom.

      További információ:
      Csabai Edit
      Telefon: 0670/492-3370

      Megszakítás